biricikbebegim Merhabalar bebeğim 14 aylık mama içmek istemiyor. Zaten ek gıdada çok sorunlu. Sabahları yumurta kaşar cevizden omlet yapıyorum onu güzel onun dışında yoğurt ve şehriye çorbası içiyor. Et tavuk balık hiç yemek istemiyor neler yapabilirim
Melis1706 biricikbebegim et urunlerinde midesi mi almiyor acaba bende kucuklugumde oylemisim ve ne zaman et kokusu olsa etse direk oguruyorum hic yemedim yiyemiyorum
biricikbebegim Melis1706 ya bilmiyorum köfteyi eline verince bı isiriyor merak ediyor sonra ağzından çıkarıp fırlatıyor tavuk balıkta aynı şekilde dediğiniz gibi kokusundan galiba midesi almıyor. Neler yapıyorum özenerek sebze çorbaları olsun yemiyor tavuk çorbası yapıyorum blenderdan geçiriyorum onu bile fadkediyor yemiyor. Cikmazlardayim gelişimi için yemek zorunda ama yediremiyorum keşke mamaya biraz daha devam etseydi :( eşimde bende hiç yemek ayırt etmeyiz ama kızım yemiyor :(
Melis1706 biricikbebegim Benim annemde babamda et yerlerdi ben tek kofte yiyebiliyordum dediginiz gibi icinde egerki bisi olsun bende hemen anliyorum cok zor umarim ileride sizinki duzelir benimde buyuk problemim ben ette yapamiyorum babamizda etci kizimiz bakalim kime benzicek:) kilo alimi falan nasil peki doktor bir oneride bulunuyorbmu
biricikbebegim Melis1706 demek ki genetikte değil. İçinde olacak çocuğun. Sizin bebeginiz kaç aylık ? 9.5 kilo 78 cm. Boyu kilosu iyi diyor kan değerli güzel. Ama işte ben herşeyi yesin tatsin baksın istiyorum :)