Merhabalar.bu benim ilk postum o yüzden ne yazıcam nerden başlıycam bilmiyorum.bebeğimin kalbinde üfürüm var 25 günlükken açık kalp ameliyatı oldu bant takıldı akciğere giden damara şimdi ikinci bi ameliyat söz konusu delikleri kapatmak için bebeğim şu an 8 ay 18 günlük 1 ay sonra ameliyat.bu şekilde bebeği iki kez kalp ameliyatı olan var mı varsa süreç nasıl geçti bunları merak ediyorum