gizemoykulina Merhaba arkadaşlar kızım sürekli altına kaçırıyor 3,5 yaşında daha önce enfeksiyon vardı düzelmişti şimdi yine var sanırım evde doğal çözüm olarak ne yapabilirim acaba
Levozge gizemoykulina evinizde nioli yağı bulundurun, böyle durumlarda iç çamaşırına damla damlatın. Crannberyy ve c vitamini takviyesi kullanın. Probiyotik destek de olur. Ve genel olarak şekerli gıdalardan uzak tutun.
Sahrabalam gizemoykulina enfeksiyon şüphesi varsa mutlaka hekim görmeli ilerleyen dönemlerde böbreklere mesaneye vs zarar veriyor kızımında vardı ilaç kullandık bitti
Acemibirannecikk gizemoykulina merhabalar, 3. Buçuk yaşına kadar kaç kere idrar yolu enfeksiyonu oldu acaba? Biz de 8 aylik olduk 2. Kez odrar yolu enfeksiyonu yaşadık. Antibiyotik kullandık. Dikkat etmeme rağmen oluyot.anlamadim ne yapabiliriz
gizemoykulina irva doktora zaten gidiyoruz antibiyotik verdi yine tekrarladı evde yapabileceğim bir şey varsa yapmak istedim . Teşekkürler.
irva gizemoykulina Kızılcık suyu işte canım onu diyorum doktora danışın diye.🙈 3.5 yaş içebilir mi diye.Enfeksiyonu 3 güne kalmaz yok eder kolay kolay da yakalanmaz daha.
Levozge gizemoykulina kızılcık suyu denmiş, crannberyy ile aynı sanırım. Ben 4 buçuk yasta kullanmistim Zadevital Crannberyy. İşe yaramıştı
minikMarquez gizemoykulina bol su birde dut iyi geliyor komposto gibi yapın birde bu karadutlar oluyor yaa o işte çok çok iyi