Merhaba annişler💕 Siz bebişlerinize sütünüz yetmediğinde hangi mamayı verdiniz hangisi kilo aldırdı ve gaz probleminiz oldu mu ? Gaz yapmayan mama hangisi sizce. Kızım 4 aylık 4 günlük ne yazıkki 3 ayına kadar emzirdim ve öğrendikki doğduğundan beri 1 kilo almış bu beni çok fazla üzdü tabi kızımı doyuramamışım. Mamaya geçmeye karar verdik eşimle ve doktorun tavsiyesiyle Hipp aldık onu ilk zamanlar yutuyordu çünkü Biberon kabul etmiyo kaşıkla yediriyorum mamayı, ama artık çoğunlukla istemiyor diliyle mamayı dışarıya atıyor bende mamayı değiştirmeye karar verdim çok fazla seçenek olduğu için siz benden daha bilgilisiniz bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim.