Yamaninannesiiiiii size memeden kesin diyen ne doktoru? Alerji doktorları emmeden kesilmesini istemiyor genelde ondna merak ettim. Çünkü meme emen çocukların alerjileri daha kolay geçiyor. Bağışıklık sistemini koruduğu için.ama tabi ki kaçak vermemek gerekli. 21 ay boyunca emzirdim. Çoklu gıda alerjisi vardı. Süt, yumurta, kuzu eti, dana eti, tavuk, balık, susam-tahin, fıstık, ceviz vs, domates daha başka şeylere de alerjisi vardı. Hepsine diyet yaptım. Ama sütüm hiç azalmadı. Hep fışkırarak geldi. Ayrıca diyet yapmayan annenin sütünde ne kadar ptotein, demir vs varsa sizde de o kadar var. Çünkü depolarınızdan karşılanıyor.Sadece c vitamini günlük alımla süte geçer. Onu da yiyebilirsiniz zaten. Çocuk gelişimi kitabımızda bu şekilde yazıyordu. Ne sütün kalitesi ne de sütün miktarı yediklerimizle değişmiyor. Önemli olan uzun süre aç kalmamak, açlık sğresini dengelemek ve bol su içmek. 21 aylıkken memeden kestim. Kızım 29 aylık hala sütüm geliyor biraz da genetik etkili oluyor sütün gelmesin de. Tavsiyem kesmemenizden yana ama tabi ki keserseniz de sizin kararınız. Zor bir süreç gerçekten allah sabır versin hepimize