İstediğim model i-size özellikli olduğu için maraton ve stork modelleri. Sanırım yeni ürün olduğu için yorum yok. Aranızda kullanan var mı acaba yaşadığım şehirde e bebek olmadığı için gidip inceleyemiyorum. Ve ya genel olarak kalitesi nasıldır baby plus oto koltuklarının? Teşekkürler şimdiden.