Arkadaşlar benim kızım 40 günlük önceden çok emmşyırdu mama veriyordum günde dört beş defa şimdi emneye alışsın diye kaşı biberon kullanıyorum mama vermiyorum sğt sağıyorum sütüm de amannsman çok değil emiyor ana ağlarsa mama veriyor ağlamazsa vermiyorum şimdi üç dört gündür mama vermedim yada günde bi kere belki iki kere verdim onlarda da her zamankinden az aldı bugün tarttım da em don gittiğimiz kilo ile aynı artmamış napabilirim acaba sütüm beslemiyor mu