Havada güzell vallahi dün kötüydü bugün güneş açtı😂 bizde nereye gitsek diyoruz keçiören evcil parkını merak ediyorum kücük bi yermiş ama bi de orda belediyenin deniz altı dünyası varmış orayada gideriz belki. Başka gidebilceğimiz yer neresi olabilir siz nereye gitceksiniz? 🌞💘🌸🩷