Yapilirken acimiyor bir ay gider zorlarsan kendin zor cikarirsin asetonun icinde saatlerce bekletmen gerek. Cikarinca kendi tirnaginiza cok zarar veriyor. Ben tirnak yedigim icin yaptirmistim duzenli bakim yapilirsa uzun sure kullanirsiniz ama abdest işi sakat tabi