Didoana Kızım 15 aylık saçları seyrek kestirince gürleşir diyorlar . Fikirlerinizi almak istiyorum anneler
_Asilin_Annesi_ Didoana oğlum 3 yaşında saçları yeni yeni gurlesmeye başladı ki 3 4 kez tıraş ettik (0 değil)
Elfozturk Didoana bi tane şampuan gördüm internette onu aldım saç çıkarıp uzatıyormuş bi bakiyim adına
Prensesannesi01 Didoana eşimin de benimds saçım seyrek ince telli o yüzden gürleşiceğini sanmıyorum annem benm saçmı çok keşmiş sonuç seyrek 😁
Didoana Prensesannesi01 doğru diyorsunuz ama kestirmeden halledebilinir belki en azından denedim derim. Denemekte. Fayda var 🐒