esr-svd Kızlar merhaba, bebeğim bir aylık udi hindi yağı önerenler oldu. Gaz sancısı ve bağışıklı için. Bilgisi olan veya kullanam var mı?
Meva23 esr-svd benim fikrim yok ama benim bebeğimde çok gazlı belki banada çare olur geçmiş olsun tez zamanda bitsin inşallah
Ogulluana esr-svd daha küçük bence kullanmamalısınız gaz için damla vs kullanmıyor musunuz bağışıklık için çok erken anne sütü ya da formül mama onun için yeterli
esr-svd Benim sütüm yok malesef sadece mama veriyorum o yüzden hani verebilir miyim diye düşündüm şimdilik kalsın o zaman