baykuskiz_ Ben, “Yaptırmak zorundasınız, kesinlikle yapılmalı.” diye bir şey yazmadım. Tabiki aile kendisi karar vermeli. Bazı aileler aşı takviminde yer alan hiç bir aşıyı yaptırmaya biliyor. Bunada saygı duyuyorum. Ben doz sayılarını her doktorun farklı söylediğini dile getirdim. Kişinin kendisine kalmış yaptırmak ya da yaptırmamak. Yeri geldi özel aşıları karttan çektirerek yaptırdım. Ben “Keşke” dememek için yaptırmak istiyorum. Ne olur ne olmaz. Ülkemizde yoğun bir şekilde sığınmacılar var. Nereden geldikleri belli olmayan bir ton insanla aynı şehiri paylaşmak zorundayım. O yüzden yaptırmak istedim. Post sahibinede doktorumuzun önerdiği doz sayısını yazdım. “İlla Yaptırın” demedim. Böyle bir hakkım yok zaten. Bunu biliyorum.