Fatma6328 3 aylık oglum ve ben gribiz oğlumun gozleri çapak burnu çok kirli dolu emziriyorum ne kullanabilirim tavsiyesi olan varmi ☹
Kadiminannesi58 Bol bol sarımsak ye canım bende oğlumla öyle olmuştum valla geldim gittim sarımsak yedim 2 güne bişeyi kalmadı bide bebişin burnunu serum fizyolojikle temizle geçmiş olsun
Kuzularinanasi Kadiminannesi58 evet kesinlikle sarimsak.dogal ilac cunku.bnde hic kullanmam sarimsakla kisa surede atlatmistim.bebegime ilac bile gerekmedi.gecmis olsun .hatta iyiyken bile zaman zaman sarimsak yemek lazim bagisiklil icin