Elifnefesyunus Merhaba doğum yapalı 10 ay oldu ama 1 gram kilo vermek öte dursun üstüne kilo aldım diyet yapmak istiyorum ama bunu hiç tek başaramıyorum diyet yapmak isteyen var mı
defneemomm Elifnefesyunus hamilelikte aldığım kilonun fazlasını verdim ama hala göbeğim var🥲 iğrenç duruyor benim ki spor yapmak istiyorum ama daha 1,5 ay oldu doğum yapalı
Sedoa_ Elifnefesyunus valla diyetisyen olmasan olmuyor 8.günümdeyim 1.5 kilo verdim sütüm de bi gram azalma olmadı
Elifnefesyunus defneemomm spor yapabiliyor musunuz bu kadar az zamanda bununla ilgili tam bilgim yok normal doğumsa oluyordur heralde de sezeryan için sanki olmuyor
Elifnefesyunus defneemomm dikişlerin tamamen iyileşmesi bakımından doğru, zaten vücut gerçekten anca kendini toparlıyor valla ben deliricem kendimi bu şekilde görmekten
defneemomm Elifnefesyunus ya ben hamilelikten önceki gibiyim ama göbek var yani crop falan giysem giyeeemm. Birde yani kimse görmese bile insan kendini öyle görmek istemiyor:(
Elifnefesyunus Melikeyesill ben Pek öyle düşünmüyorum artık leslie plates artık heryerde videoları var bebeğim ufak spora gidemem evde yaparım beslenme dersen 5 yıl önce tüp mide oldum herşey doğuma kadar mükemmeldi emziriyorum diye herşeyi yedim yanlış yaptım oyüzden tekrar başarırım listelerim falan var