Pera01 cok net konusacagim. Doktoruma fazlasiyla guveniyorum bu konuda. Haftalik minimum 150 gram aliyorsa aylik 600 gram eder. 600 gram ve uzeri kilo alimi var ise cocugunuz zayif degildir. Tonton mu olacak illa butun bebekler olmasinlar lutfen. Fazla kilo almasinin bi anlami yok. Bunu 10 gunde cocuguna 1 kilo aldirmis biri olarak soyluyorum cocugum doymuyor diyip mamayi dayamistim. Agiz dolusu kusuyordu fazla geldigi icin. Bebegim 2860 dogdu su anda 5 kilonun uzerinde 6 kilo olmustur belkide 3. Ayimiza 10 gun var.