izd aynen ben de aynı tepkiyi verdim heralde çakması dedim ama değilmiş. ablam eczacı, söylediğine göre aynı şirket üretiyormuş iki ürünü. Sadece biri d vitaminini de barındırıyormuş kullanım açısından daha kolay olsun diye. Bir de bakteri sayılarına göre ayrılıyorlar aralarında. Sanırım en yüksek bakteriye sahip olan biogai ile bigaia. Yanlış hatırlamıyorsam 0,1 milyardı. Benim bebeğimi hali hazırda kullandığımız d vitamini kabız yapınca ben de probiyotik denemelerine başladım mayflor kullandım ama mahvoldu bebeğim ondan sonra bunu keşfettim 1 hafta düzenli aynı saatte kullanınca baya işe yaradı. Ondan önce çok fazla damla denedik mommy bliss, sab simplex, mayflor , metsil, aguline , nurse harveys ve debridat ama bana mısın demedi en son relectaz ve Bigaia ile baya baya rahatladık.