deniz57 Oğlum 3430 doğdu sadece qnne sutu aliyor dun 3 aylik kontrolde 5800 geldi ebe az buldu kilosunu ne yapmalıyım arkadaslar fikri olan var mı
ALPARSLAN_bey deniz57 bizimki 3820 doğdu 1 aylık kontrolünde 5400 geldi eve çok dedi ama ben herkes sütun yetmiyor diye 15 günlükken günduz sadece 60 ml mama veriyodum kes verme dedi gayet iyi dedi bol yeşillik yiyorum tatlı üstüne su içtiğim zaman göğsüm taş gibi oluyor tavsiye ederim
User deniz57 aylık ortalama 800 gram almış ve bu iyi bi kilo alımı, benim fikrim tabii bu ama mama vermeyin, en azından biberon ile vermeyen Biberon yüzünden meme reddi yaşayan bir anne 😔
Elifinci17 deniz57 3 ayda 2500 kilo almış buna mı az dedi. Bazı hemşireler obez çocuk istiyor herhalde. Lütfen kâle almayın. 6. Ay tartısında doğum kilosunun üstüne 3 kilo alan bebeğin gelişimi güzel demektir. Birde bu aydan sonra kilo alımı düşer endişe etmeyin emzirmeye devam 💜
Doasmom deniz57 ortalama 750gr almış gayet normal. Son ay 500grdan az aldıysa değerlendirin ama onun dışında kilosu iyi. Benim bebeğim de 2800 doğdu, suan üç aylık 5450 gr sağlıklı görünüyor çok şükür. Sağlık ocağındaki yorumlar ise çok takılmayın mutlaka uzman bir doktorda aylık kontrollerini yaptırın derim.
Lalalac Bizimki de 3420 doğdu bugün gittik 3 ay kontrolüne. 6100 çıktı. Normal dedi. Süt geliyor mu göğsünden anlıyor musun dedi. Ben pek anlamıyorum dedim:) Bende aklıma yetip yetmediğini merak ediyorum
Egiskom ALPARSLAN_bey inanamıyorum, 1 ay da doğum kilosundan 1.400 fazla gelmiş tartı da ve mama mı verdiniz. Hiç mi araştırmadınız 🥲❤️
deniz57 Benim sütüm yeterli saniyordum yani saginca 90 veya 120 cikiyor aslinda ama dediğiniz gibi ön sütü alıyor olabilir belki ondan sütüm yaramıyor artık mama da vermeyi düşünüyorum
Doasmom deniz57 deniz57 ben tayzikli süt problemi yaşıyorum öyle olmasına rağmen sağınca az sütüm cıkıyor. Makineler bebekler gibi iyi çekemiyor. Düzenli sağmıyorsanız cıkan miktara takılmayın. Kilo alımı aylık 600gr ve üstündeyse, çiş kaka sayısı 5-6 kez/gün ise, bezde kırmızı pıhtılar vs bulmuyorsanız sütünüz yetiyordur.
Doasmom Elifinci17 gerçekten yurtdısı bebek markalarının kıyafetleri bizim bebeklere dar geliyor. hep bu zihniyet yüzünden😀 yani illa 7-8 kg mı olacak 3 aylık bebek ne istiyorlar anlamıyorum.
Egiskom deniz57 benim oğlumda anne sütü alıyor , 3760 doğdu 3 aylıkken 6800 diye hatırlıyorum. Göğsü sonuna kadar emsin, asıl yarayan son süt diyorlar. Ama yine de çok kötü değil kilo alımı bence, 800 gr almış aylık
Yagmur988 deniz57 3010 gram doğdu 3 aylık olmasına 10 gün vardı 6.200 çıktı sizinki gayet normal daha ne olacak anlamadımm