ipekmom ozomom bana sürekli çıkıyor. Bence alışveriş sıklığıyla alakalı. Ben bu ara her gün bir şeyler aldım. Her çevirdiğimde %40 çıktı. O çıktı ben aldım o çıktı ben aldım hala alıyorum 😀😀😀çıkmasın bence çok sıkıntılı bir durum oldu 👍