Bende azaltarak başladım gün içinde 2 kere verdim böylece yemeğe başladı öncesinde hiç bir şey yemeyen bir çocuktu sonra sadece öğle uykusu ve akşam uykusunda verdim bu arada hem annecim sen artık büyüdün abla oldun dedim memeye bay bay dicez sütü bardaktan icicez dedim her ne kadar beni dinlemiyor gibi yapsada hep bunu söyledim o uyurken de hep söyledim sonrasında mecburen yara bandı yaptım bende ilk 3 gün çok zor geçti Ama. Şuan çok iyiyiz çok şükür arada açıp koklayıp seviyor yarabandi da yok artık ama emmek istemiyor kendisi uykular da düzene giriyor zor ve yıpratıcı bir süreç bütün annelere sabır diliyorum ben 24 ay emzirdim doğum gününe 2gun kalmıştı bıraktık 💓🙏