Mrvunlvrn Merhaba sevgili annelere bebeğinize emzik verme konusundaki düşünceleriniz nelerdir ve en erken ne zaman verdiniz?
Alptugba Mrvunlvrn Ben hastanede direk verdim 😀kimileri iyi degil desede inanın kurtarıcı oluyo suan 8 buçuk aylik gün icinde pek vermiyorum sadece uyuyacağı zaman veriyorum uyku arkadasi gibi bisey oldu
GamzeAkova Mrvunlvrn bebegim erken dogdu kuvezde kaldı. Hemsire ablalar eldivene pamuk koyup emzik yapmışlardı. Bende çıktığında direk verdim hem emme gucu gelişiyor hemde anneyi meme gibi kullanmıyor.
serpilcio Ya bide bebeği emzik almayanlar napsın 🙄 oğlum enzik almıyor ne yaptıysam olmadı hee şeyde meme istiyor cok zor gerçekten beni emzik olarak kullanıyor
dilekeliff Mrvunlvrn aklım olsa vermezdim 1 yaşında ve onsuz asla uyumuyor ağzından düşse uyanıyor şimdi nasıl bıraktırcam onu düşünüyorum
Mrve-Mom Mrvunlvrn hiç emzik verme taraftarı olmadık. İlk başlarda hiçte vermedik nadiren ara sıra verdik 5 aylık olduk hiç emziğe ihtiyaç duymadık 1 2 dk anca emiyor sonra atıyor.
[silindi] Mrvunlvrn gün içinde sadece uyku vaktinde emzik ister doğar doğmaz verdim ama 2 aylıkken tutmaya başladı
Minnos_31 [silindi] dogdugunun ertesi gunu verdim ama nerde almadigimiz emzik kalmadi aventten bes liralik emzik aldim daha bugun emmiyor gevis getirip atiyor ama memeye gelince memeyle oyun oynuyor nasil alacak bilmiyirum 🤯😅3 ay 13 gunluguz bu arada
Rainbowpath Bizim kız asla tutmadı ve beni emzik olarak kullanıyor. Doktor tavsiyesi ile tutacağı emzik arayışındayız. Yine bi tane sipariş ettik bakalımbu sefer ne olacak
Prensess_annesii Evde 7 tane emzik var ne dedilerse aldım kauçuk damaklı avent vs vs. Yok hic birini tutmadı. Yapışık ikiz gibiyiz yapacak birşey yok pes ettim yeter ki sağlıklı olsun ben razıyım böyle yapışık ikiz gibi dolaşmaya
Elazeynep1 Prensess_annesii aynı ben bütün marka model aldım hiç birini almadı 15 tane var koleksiyon yaptım biberonda aynı bi sürü üç aldım yok sadece meme istiyor ve gerçekten zor
BuseveMinigi Benim kayınvalidem zorla verdi ama ben verme taraftarı değilim. Oğlum 1 ay 26 günlük meme emiyor. Emzik ve biberon meme reddi yapıyor.
Mrve-Mom BuseveMinigi bizde hiö verme taraftarı olmadık doktorumuzda vermeyin dedi emzik diş ve damak yapısının bozulmasına sebep olabiliyor. Tutmaması çokta ktü değil bırakın tutmasın bizimde öyle alıyor çok nadiren 1 2 dk duruyor oda uykuya dalarken başka yok
BuseveMinigi Mrve-Mom benimki tutuyordu uykuya geçerken kullanıyorduk sadece ama onu bile kestik. 1 haftadır bize direniyor emzik için.