Snrbuse Evet aynen normalde çok belli değil ama aynada daha çok belli oluyor . Genel kontrol icin göz doktoruna goturduk, ben kısıklık olduğunu söylemeden doktor farketmedi bile. Ben söyleyince aa evet biraz kısık ama çok etkilemez diye düşünüyorum dedi. Kasları zayıf diyedir düzelebilir falan demedi bize hiç, inşallah öyledir. Ama dediğim gibi benim bir gözüm de hafif kısık, muhtemelen bana çekti.5 buçuk aylık falanken gorturduk bu arada görmesinde hiç bir problem yok dedi sizinki gibi