Taramtaram ne yiyebiliyorsa onları verin. En azından yemeye alışır. Aradan iki üç ay geçince yiyemediği şeyleri tekrar vermeyi deneyin. Zaten alerjikmiş muhtemelen mide hassasiyeti de vardır. Benim kızım da öyleydi valla yemeyen çocuk yemiyor. Aç da kalsa yemedi. Şimdi bile buzdolabının kapısını açsam kokuyu sevmedim diyor 3.5 yaşında. Ben kızıma çok kızamıyorum çünkü ben de çocukken öyleydim. Tabi önceleri öyle alerji vs mi biliniyor. Yetişkin olunca reflü ve ülserim olduğu ortaya çıktı. Laktoz intöleransım ve bazı şeylere alerjim olduğu ortaya çıktı. Bir de çocukların organ gelişimleri zaman alıyor. Gerçekten hazmedemiyor olabilir. Biraz daha büyüyünce tekrar denersiniz. Sabır diliyorum zor oluyor bu süreç biliyorum.