Siyahpapatya Kızlar sezaryen sonrası bu kremi kullandınız mı? Ameliyat izi için gerçekten işe yarıyor mu
irva Siyahpapatya Ben o kremi başka ameliyatlarımda da kullanmıştım gayet başarılı.Sezaryen izim içinde kullandım şuan hiç iz yok.Ameliyat sonraları verilen kremlerden biridir.Pahalıdır ama çok işe yarıyor.
Onurcan21 bende sezeryan sonrası kelloid oluşumu oluyor olmasın diye kullandım ama işe yaramadı,genel sezeryan izinde işe yarat diye düşünüyorum
Gencanneyim Onurcan21 Bende kelloit oldum. Düzelttirmek istesem bile yeniden kesileceği için vücut orayı iyileştirirken yine fazla hücre yığabilirmiş😔
Siyahpapatya irva ben çok düzenli kıllanamadığım için hala bitmedi 4 ayı geçti olalı. Hala işe yarar mı bilmiyorum 😊
Siyahpapatya Noname21 onu da denemek isterdim ama bunu bitiremedim ameliyat sonrası çok sıkıntılıydı dikişlerim