Kızlar merhaba ek gıdaya başlıycam ilk 1 ay tadım zaten onda zorlanmam ama sonrası bana karışık geliyo kahvaltı vs falan mesela ek gıdadan sonra hemen mama vercem mi o bebeğimi doyurucak mı falan kafam karışıyor. Yardımcı olacak kitap veya instgrm da anlatan falan varsa söylermisiniz