midekoruyucu Zeynepnevabzkrt 9 aylık olan aşı mıydı bu. Eğer o ise ben yaptırmadım yumurtadan dolayı. 12 de yapıldı
cinarinannesi2707 Zeynepnevabzkrt ünüversite hastanesinde alerji doktoru gözetimi altında yapılabiliyormuş pazartesi yaptıracağım
Zeynepnevabzkrt midekoruyucu aynen bizimde yaşında Şuan ama kararsızım çünkü hala döküntüleri oluyor yumurta geçti şükür ama süte hala var
Karanimo Benim oğlumunda alerjisi vardı yumurtaya ve 9 aylık olanı yaptırmadım. Yaşı dolmadan açtık alerjiyi çok şükür o yüzden tek doz olarak yaşında yapıldı aşısı