Merhaba kızım 18 günlük ve 3 gündür ishal. Yani günde 2.3 kere kaka yapıyor ama ishal yapıyor ve bağırsakları çok hareketli çok gaz var aynı şekilde benim bagirsaklarimda çok hareketli. Doktor enterogermina Kids verdi yarısını sen iç yarısını bebek içsin dedi ama şuan için bir faydası olmadı. Çok küçük olduğu için korkuyorum aynı durumu yaşayan var mi ?Bu arada sürekli emziriyorum sabah akşam birer kere de mama veriyorum.ishali geçirmek için ne yapabilirim şimdiden teşekkür ederim