Annesivebebesi Emzirmeyi bıraktık ancak göğüslerim o kadar ağrıyor ki anlatamam taş oldu resmen nasıl geçer ve kaç günde düzelir sizler ne yaptınız lütfen yardım
Woman35 Bende çok fazla ağrı vs olmamıştı ama oldukça da azar azar elimle sağdım 1-1.5 haftaya çekildi sütüm ama ben ilaçta kullanıyordum belki bilmeden o da etki etmiştir
Annesivebebesi PatronBebek Yaaa hangi doktora gitmiştiniz peki ? İlaçla geçiyorsa alırım hemen ya elimi bile değdiremiyorum
PatronBebek Annesivebebesi kadın doğuma yazıyor. Sağlık ocağı da yazabilir belki emin değilim ama bi ara sor istersen
Hilalse Annesivebebesi kadın doğum doktoruna gittim dostinex yazdı haftada iki kere kullanılıyor ilk haptan sonra rahatlamıştım ikinci gaptan sonra tamamen geçmişti ihmal etmeden gidin
Annesivebebesi Hilalse Çok sağolun gerçekten acısı inanılmaz zaten dev gibi oldu ve resmen taşlaştı eğilemiyorum resmen o kadar kötü
Hilalse Annesivebebesi bende öyleydim çok iyi anlıyorum sizi ilacı kullanmaya başlayana kadar soğuk kompres yapbilirsiniz soğuktanda süt çekilir ben buz kalıbı sarıp koyuyordum