Sedas00 ağda ile mi almıştınız yıllar önce bende de olmuş ciddiyete gittim oradaki dr ağda ile ne kadar temizlesinzide kalıntılar kalıyor o da güneşten leke yapar demişti sonra bir daha ağda kullanmadım iple ve hep güneş koruyucu sürdüm şimdi yok şükürler olsun