9 ay oldu doğum yapalı. Sezeryan sonrası sürekli öksürük, burun akıntısı, boğaz ağrısı vs. yaşıyorum. Bel ağrısı, sabahları olan ödem vs onları saymıyorum bile her sezeryanda var.Emziren olduğum için fazla ilaç kullanmak da istemiyorum Ara ara artıyor azalıyor ama hiç bitmiyor. Bıktım artık. Var mı benim durumu yaşayan çözüm sağlayan? Bi doğum yaptım kendime gelemedim hala 🙈😬🥹