5 gün sonra 12.aya giriş yapıyoruz.Yürüyor,baba,mama,dede,meme,anneanne,gel gel diyor ama daha bilinçli değil normal mi?,alkış yapıyor cani isterse veya biri yaparken bilinçli degil yani hadi alkış yap dedigimizde yapmıyor?,Bir odadan seslendigimde gel dediğimde geliyor,elimdeki bir nesneyi uzattigimda al dediğimde alıyor,oyuncak araba sürüyor,kitap sayfası çeviriyor,doldur boşalt oyununu daha yapamıyor?iç içe koyma yapamıyor,ver dediğimde anlamıyor?bunlar ne zamana kadar normal tecrübeli anneler?Bu aradadır ara baybay yapıyordu onu da yapmıyor?