Şu 3 aydır kaç kutu antibiyotik kullandım. Kullanırken iyi bitince 2 gün sonra yeniden. Şimdi 1 hafta oldu hala ağrıyor azalmıyorda artmıyorda. Tek tarafta batıyor sanki. Artık antibiyotik kullanmak istemiyorum. Emziriyorum diye agumentin veriyolar bir işede yaramıyor. Vücuttaki bütün yararlı balterilerde gitti. Vajinal kaşıntım başladı onun yüzünden. Banada bir çare söyleyin nolur. Öksürükte var öksürdükçe batıyor daha beter acıyor. Ne yapıcam nasıl geçecek önerilerinizi bekliyorum. Artık doktora gitmek istemiyorum. 4 farklı doktora gittim agumentini verip gönderiyor.