Kızım ilk adimlarini yaklaşık 1.5 ay önce atmaya başladı.abisinde olduğu gibi hemen yürümeye başlayacağını düşündüm.ama o kadar dusmeye meyilliki tam dengeyi tutturamiyor.maalesef yakın zamanda geri kafasının üzerine bile düştü.yururken çok fazla hızlı gidiyor.hatta koşuyor bile diyebilirim.bende biraz pimpirikli bir anneyim dusucek diye hep elinden tutuyorum acaba fırsat mi vermiyoruz.ya da bir problem mi var anlayamadim