Masalyanki35 Oğlum 5 aylık günde 20 bez rahat değişiyoruz beklemiyor hiç ağlıyor hemen normal bir ağlama da değil değişene kadar ağlıyor. Ne yapmalıyım neden böyle sizce?
Kuzularinanasi Masalyanki35 gercekten bezden dolayi mi agliyor.hangi bezi kullaniyorsunuz.20bez cok ya 5 aylik olmus bezi azalmasi lazim hatta.yeni dogunca hadi 10 tane fln normal ama .
Sekerpare_ Masalyanki35 Bende aynı canım 4 aylık sürekli kaka diğeri de 21 aylık 4 köpek dişi birden çıkmış ona da 20 bez rahat kapının önünde bir kova bez
Uffsananebeslk Masalyanki35 Neee 20 bez mi , gece de dahil mi ? Ben gece taşarsa değiştiriyorum onun harici değiştirmiyorum , gündüz de max 3-4 gidiyor
findikbrnlu0_ Masalyanki35 çok fazla siz öyle alıştırdınız sanırım ben günde 5 bez anca değiştiririm gece yatmadan önce de son kez temiz bez takarım anca altını sabah açarım. Yani bide bezden olduğunu sanmıyorum ben bi çocuk doktoru baksın
Masalyanki35 Kuzularinanasi Kuzularinanasi sleppy kullanıyoruz anlamadım bende napicam tahlil yapıldı sonuçlar çıktı ama daha doktor görmedi
livanurvealpinannesi61 Sekerpare_ 21 aylık 20 tane bez mi 4-5 tane değişirdim ben 6 olur en fazla hiç 20 tane bez kirletmedik yenidoğanken bile 7 8 anca olurdu 20 tane bez atsam batmıştık kesin molfix birde çok pahalı ya
Aloneeee Masalyanki35 bebeğinizde büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonu var ve çiş değdiği an yakıyor orasını. Lütfen doktora götürüp durumu anlatın
Zeynosileannis Masalyanki35 5 aylık bebek için çok fazla o zamanlarda enn fazla 6-7 bez kullanıyordum. İsterseniz bir doktora götürün çok normal degy sanki. Her seferinde ağlaması da normal değil belki enfeksiyon falan olmuştur sızlıyordur
Masalyanki35 Zeynosileannis ben de öyle düşünüyorum tahlil sonuçları çıktı baktım internetten ama pek anlamadım pazartesi doktora gideceğiz tekrar
ShuraMeyra Belki baska derdi vardır götü açılınca rahatlıyodur. Benim kızda öyle. Ayrıca fıtrat olarak bezle yasamaya alıskın degiliz zaten. Ama kirli kalınca alışıyoruz bebekken. Belki sizin bebeginiz alısmamıstır sürece. Tuvalet egitimine erken baslarsınız.
prensesannesii3 Masalyanki35 20 bez yeni doğan döneminde bile olmaz canım bence çocukta bişey var enfeksiyon olabilir çişini yapınca yandığı için ağlıyordur doktora götürüp bi idrar gaita tahlili yaptırın bence
Sekerpare_ livanurvealpinannesi61 Oğlum çok hareketli yediğini yakıyor normalde 4 kaka garanti ama bu ara 4 köpek dişi atmış sürekli kaka yapıyor bezi değişiyorum çöpe atmaya gidip gelene kadar tekrar yapıyor 😀valla yıldım
livanurvealpinannesi61 Masalyanki35 normal değil enfeksiyon olabilir yada siz alıştırdınız Bi Çocuk doktoruna gösterin 20 bez çok fazla.
Masalyanki35 livanurvealpinannesi61 alışmasın diye çok uğraştım ama ağlıyor susmuyor değişene kadar gittik doktora tahlil oldu bakalım pazartesi sonuç göstereceğiz
Uffsananebeslk Masalyanki35 Neden gecedeğiştiriyorsun 5 aylık olmus artık. Ben 2.ayda gece bezlemeyi bıraktım. Simdi 8,5 aylık.
-_-hUysUzvetatlikadin Masalyanki35 aaaaa oğlumda öyleydi yanma yapıyormuş işte ondan ağlıyordur ay inşallah değildir geçmiş olsun bez değişimlerinde biraz açık bırak hava alsın bir dk falan bize öyle söylemişti sanki rahatlaması için