201118gs Kızlar bebeğime emzik tutturamıyorum. Memeden çekip direk emzik veriyorum öyle alıyor. Nasıl alıştıracaksam bilmiyorum. Emzik almasını istemiyordum ama beni çok zorladı öyle şimdi de emzik aldıramıyorum napabilirim
unallhatice19 201118gs biz doğuğu gün ağzına verdik çok şükür tuttu da bırakmadı 4.5 aylık gece gündüz susturucu resmen 😂🥰
Selseli 201118gs Bizimki de emzik ilk başlarda verdik tutmadı bende zorlamadım şuan 11aylık ve hiç kullanmadık çokta memnunum bu durumdan sonra onu bırakmasıda ayrı bir sorun bence Yinede her anne ve çocuk farklıdır tabi 😊
MinikPandam_ 201118gs valla ben ne yaptıysam tutmadı bir sürü Emzik denedim uyumaya yakın verdim memeden sonra verdim mamaya sütüme sürüp verdim ağzına koyup bir süre elimle tutup beklettim falan ama olmayınca olmuyor sonra ben de vazgeçtim Emzik olmazsa olmaz bir şey de değil zaten.
201118gs unallhatice19 aynen işte bazen susturucu görevini görüyor veya uyumasında yardımcı. Ama zorla versem bile sonra ağzından atıyo. Yalnız ve gurbette biri olarak emzik kurtarıcım olacak ama almıyor işte
201118gs Selseli bende asla taraftar değilim ama bazen bana çok lazım oluyor. Zaten zorla versem bile kendi atıyor.
livanurvealpinannesi61 201118gs almıyorsa zorlamayın bende oğluma emzik vermedim hiç benim oğlum emzik tuttuğu halde vermedim alışmasın diye iyi ki de vermedim şimdi emzik bıraktırma ile uğraşacaktım.