mamanveutdormir bende ordan aldım ama her bebek bir değil o kadar ağladı ki çocuğum bide suçlusu benmişim gibi siz hazır değilsiniz sanırım filanlar bende hanımefendi gibi çok üzüldüm çok ağladı diye kendimi yedim doğru mu yapıyoruz psikolojisi bozulmasın bağımız zedelenmesin korkuyorum dedim aay ben sizin psikolojinizle uğraşmaktan bebeğinize odaklanamıyorum isterseniz bırakabilirsiniz bilmem ne yazarsın 10 saatte zor cevap verir uğraşmak istemesen hastayım der bahane uydurur 2 gün eğitimin başında mal gibi bırakır sizi eğitim deseniz allahlık eğitim biter hiç bişey hallolmadan alllaha emanet bitince yazarsınız işine gelirse cevap verir ben hiç memnun kalmadım kimseye de tavsiye etmem kendi bildiğim gibi alıştırdım kendi uyuyor beşiğinde ama ağlamadan en azından memnun olanlar kadar olmayanlarda çok ucuz diye millet yığılıyor işte günde 200 kişiye nasıl cevap versin kopyala yapıştır herkese aynı şey sabit 🤷♀️