Gokyuzumm bebeğiniz kaç aylık ? Önce bunu sormak istiyorum. Biz önce memeyi bıraktık 18 aylıktı çok kolay bıraktı. 4 aylıktan beri babybjörnde sallanarak uyuyor cidden çok kolaydı benim için. İçine koyuyordum 10 dk da yatıyordu. Heryere kendimle götürmem zor olsada unuttuğum da asla onsuz uyumuyordu. 10 gün önce birden babybjörnün içine girmek istemedi. Yanıma uzandı önce biraz sarıldı. Öptüm kokladım. Ben uyuya kaldım uyandığımda baktım ki o da uyuyor 🤣 biraz çocuklarımıza izin versek yavaş yavaş. Mesela öncelerinde bazen uzanıyordum yanıma uzanıyordu denemeler yapıyordum ama uyumuyordu. Birden kendi kendine karar verdi Şuan 21 aylık. 2 gündür yanına uzanıyorum 10 dk da kendisi dalıyor. Asla ama asla o babybjörnü bırakacağımı düşünmüyordum. Battaniyesi alıp içine girip resmen sarılan bi çocuktu bağımlı gibiydi. Biraz daha bekleyin belki hazır değil denemelerini yapın ya da daha iyi bir uyku eğitimi veren birilerini bulmaya çalışın. Belki bir eksiktir çocuk kendini güvende hissetmiyordur birden yanında ayrılıp ağlayarak uyuması hiç bana göre değil tabiki kimine göre doğru olan o dur. Belkide en doğrusu odur bilemem sonuçta uzman değilim. Benim yöntemim bu şekilde oldu