Bebeğim 3 aylık ilk 1 ay silikon uçla emzirdim göğüs ucum yoktu ama yaralarım hiç iyileşmedi ne kullandıysam geçmedi üstüne 3 kere mastit geçirdim silikon ucu bıraktım öylede yara oluyor böylede diyerek önce sağım yaparak yaraların geçmesini bekledim son 15 gündür normal emziriyorum ve ucu çıkmaya başladı yine yara var ama dayanılmayacak derecede değil şükür bu süreçte tahin yağı sürdüm daha hızlı toparlıyor yaralar garmastan pomat vs. İyi gelmedi bana