Bebeğim 9 aylık. Son iki haftadır ağzını asla yemek yemek için açmıyor. Tek sevdiği şey muzdu zaten ama ona bile ağzını açmıyor. İki haftadır sadece beni emiyor oda doymuyorki emme sıklığımız gece gündğz çok arttı. Hani emmesin ek gıda alsın diye geçen saat 7 de uyandı ağlasada emzirmedim en son 4 gibi emzirmiştim saat 9 oldu hala yemeğe direniyordu aç aç uyudud 12 ye doğru kalktı yine meme vermedim yemek denedim önüne koydum eline alsın ağzını götürsün diye yok kaşıkla veriyorum yok. Evdeki kablı terlik ne varsa ağzına götüren çocuğum yemeği tanıyor sanki ve onu ağzına götürmüyor. Biraz sinirlerim gerildi. Bıraktım artık sadece emzirmeye başladım arada yemrk deniyorum belki bir umut yer diye ama yok. Tahminimce süreçle düzelecek. Ama bebeğimin gelişimini etkilemesinden korkuyorum.