Ben kullndm sabh akşm 2 kere yarım ölçek olark denildi 5gün kulln bırak dedi doktor 5günü geçirmedm hiç bebegm girpdi ve öksürük vardı onun için vermişlerdi çok etkili bir şurup tavsiyem doktorun dedi miktarın fazlasını verme ve 5 gün den fazla kullnma