Kızlar bebeğim destekli bile zor oturuyor yastık koyunca bile hemen düşüyor ama çok garip bir şekilde emekliyor yani tam emekleme gibi değilde bir şey uzağa koyunca onu sürünerek alabiliyor sizin bebekleriniz ne zaman desteksiz oturdu var mı içinizde bu durumu yaşayan annelerim