Benim oğlum 5 aylık ve sürekli kucakta gezmek istiyor. Oyun halısında bile oynamıyor. Gündüz uykumuz da yok denecek kadar az yarım saat 45 dk onda da ses olursa uyanıyor. O yüzden birkaç gündür işim bitene kadar koyuyorum ve çok mutlu oluyor. Önündeki oyuncaklarla oynuyor. Ve bazı oyuncakları yapması zor olmasına rağmen bizim yaptığımız şekilde yapmaya başlamış kendi kendine 😍 onun oyuncakları dışında bir sürü oyuncak var ama hiç birini istemedi. Tabiki sürekli onda durmuyor 10-15 dk iş yapana kadar tutup hemen alıyorum o da huzursuzlanırsa koyuyorum onun dışında yere yatırıyorum kendi kendine oyalanması bitip ağlarsa alıyorum