ikierkekannesiii Kızlar eltim 26 haftalık gebe 2 seferdir burnu kanıyor 1 hafta önce oldu birde dün gece oldu başına gelen varmı neden oluyor hastaneye gitmesi lazım mi
Acemanne29 ikierkekannesiii kanamanın miktarı nedir azsa sorun değil bende de oluyordu özellikle hapşırınca burnumu peçete ile silince gelirdi . Ben doktoruma sormuştum damarlar genişlediği için oluyor normal dedi ama aşırı ise bi gözükmek te fayda var
Keremikobayky ikierkekannesiii normaldir canım. Ben gebelik boyu hep bi burun tıkanıklığı bi burun akıntısı ara ara kanama ile uğraştım
Adenmoms68 ikierkekannesiii kanama aşırı değilse normal canım bende de tam o haftalarda 6-7 kez kanadıgını hatırlarım
ikierkekannesiii Acemanne29 dun gece biraz fazla olmus ama hemen durmus ne biliyim basina gelmeyen kalmadi kizin vallaha ya
ikierkekannesiii Duyulurum dun gece olmus biraz fazla onceden de oluyordu dedi simdi de tiroid cikti doktor 2 3 hafta içerisinde kendine dikkat et gebelik zehirlenmesi de olabilir dedi kesin olucsk demedi ama hayırlısı bakalim ya
ikierkekannesiii Adenmoms68 1 buçuk haftadan sonra dun gece biraz fazla olmus durmuş hemen rabbim hamilelerimize hayırlı dogumlar nasip etsin eltimde içinde aamin
minikMarquez ikierkekannesiii ben ,9 ay boyunca öyleydim sayısını unuttun kılcal damarlar incelmiş ti benim doğum doktoru KBB ye yönlendirdi ama hafif içten tam bakacakken kanadı herhangi bir şey yapılmadı doğumdan sonra direk düzeldi
Adenmoms68 ikierkekannesiii bir anda fazla gelir ama bir anda da kesilir evet amin cümlemize inşallah 🌸