Lidia Kızlar bebeğim 4 aylık hem anne sütü hem mama alıyor . Mamayı yavaş içiyo , içerken bitirene kadar soğutuyor bazen yarıda kesip ılıtıp tekrar veriyorum 😌 Bu seferde ağlıyo sizce soğumuş mamanın zararı olurmu bilemedim sormak istedim . 😒
asrinhatasi Lidia parça parça yapsanız benim oğlum da öyleydi. İki biberonu vardı. Örneğin 120ml içecek 60içiyordu sonra bir 60daha yapıyordum.
Lidia shiningmother34 Anne bilek testi 😁 Çok gazlı bebeğim yok allahtan zaten ek gıdada bitiricem mamayı son zamanlarımız 😏
Lidia Melis1706 Genelde içerken uyuya kalıyo uykuda içmeye devam ediyo. Memedede öyle o yüzden ağzından çekersem bidaha ağzını açmıyo 😂