Aslında kullandığınız biberon markaları iyi ama lansinohu da bi deneyin isterseniz, yavaş akışlı emziğini alarak. Bebek beslenmesi ürünleri konusunda mükemmel bir marka. Ondan daha yavaş daha sakin akıyor benim gözlemim bebek de huzurlu emiyor. Yatırarak beslemeyin biraz eğim vermeye çalışın sırtına boynuna (yapıyorsunuzdur zaten ama aklıma bu geldi) ☺️ Bir de daha çenesi çok kuvvetsiz henüz kuvvetlendikçe düzelir korkmayın, benim bebeğim de kaçırıyordu üstelik emerken 😕 zamanla azalıyor o da öğreniyor ☺️
Yada kaşık biberonla şırıngayla vs beslemeye çalışın farklı bir yönteme geçin biberonu tutamıyor da olabilir