Bebeğim 8 ay 13 günlük oldu
1 haftadan beri devamlı mizmiz ve bağırıyor
Dişleri henuz çıkmadı acaba ondan mı bilmiyorum devamlı bağırıyor herseye mutsuz ki bebeğim normalde hep sessiz sakin uysaldır
Bağırıyor ellerini sıka sıka doktora mı götürsem yoksa papatya suyu vs içirsem bilemedim