Humaahsen doktora gostermenizde fayda var. Once kabizlik durumu varsa kabizligin onune gecilmesi gerek. Fissür ilerleyebilir büyüyebilir kabizlik ve zorlama oldugu surece. Doktorunuz krem ve hergun oturma banyosuyla kolayca tedavi edebilir. Kiyamam cok cani yaniyodur 🤦 cokk cokk gecmis olsun.