Sağ gögsüm daha yumuşak bebeğim çok emmek istemiyor bu yüzden sola göre de sütüm daha az yarı yarıya hatta. Pompa ile sağım yapıyorum ama pek fayda etmiyor sanki daha da sönüyor ne yapmalıyım ? Bir de çok az da olsa iki gögsüm farklı görünüyor dolgunluk olarak, emzirme dönemi bittikten sonra düzeliyor mu ?