Kızlar hamileliğimde bebeğimi sağlıkla kucağıma aldıktan sonra en çok istediğim şey onu emzirmekti. Ama olmadı ne yaptıysak bebeğim memeyi tutmadı kilo kaybetti sarılık oldu 1 hafta hastanede tedavi gördük. Baktık sağmakla olmuyor güç bela silikon uç ile göğsüme tutturduk. 3 aylık olana kadar böyle geçti. Hatta göğsümün birinden süt kesildi tek göğüsle beslemeye çalıştım. sütüm azalınca sağmaya başladım bu sefer de biberona döndük. 4 ay boyunca sağarak biberon ile sadece anne sütü aldı. 7 aylık olduktan sonra mama takviyesine başladım. 1 aydır anne sütü+mama derken şimdi 8 aylık oldu neredeyse tamamen mama ile besleniyor. Hayalim neydi ne oldu. Silikon uç, biberon, hazır mama derken sütüm gitti göğüslerim küçüldü. Benim gibi olup da memeyi hiç tutmamış bebeğini geç de olsa emzirmeyi başaran ya da sütü tamamen gidip tekrar göğsü süt dolan anneler var mı? Her gece uyuyan yavruma bakıp içimi çeke çeke ağlıyorum. LÜTFEN yazın, tecrübeli annelerin yorumlarına ihtiyacım var 😞