Merhabalar buna benzer bir post daha açmıştım o zaman emin değildim ama kızım 32 aylık çok net ve akıcı konuşamıyor . Yeni yeni farkli cümleler kurmaya başladı fakat bu seferde kelime tekrarı başladı . (bu kelime tekrarları her zaman değil ara ara oluyor . ) Fakat ekmeğe “enge” fil’e “hım” demesi gibi durumlarda var
Bilmiyorum belki çok normal belki zamanla gececek ama ben telaş oldum. Konuşma terapistine bu tarz sebeplerden ötürü götürüp sonuç almış annelerimiz var mı ? Fiyatlarida pahalı seanslar 500-600 ’den başlıyor. İse yararsa hiiic gözüme batmaz evladım için ama işe yarıyor ben çocuğumu götürdüm diyen annelerin hikayelerini duysam daha bir içim rahat götürecek gibiyim. Bu post’u Sakarya’dan okuyan annelerimiz varsa götürdükleri doktoru yazarsa sevinirim bana da fikir olur.