Asliihnnomerr 2.5 yaşında kızım. Süt alerjisi 1 yaşında geçti. Ama yumurta, fıstık, ceviz, kivi, kereviz, kiraz, toz, polen, rutubet alerjisi hala geçmedi. Hatta daha çok besine vardı şükür çoğu geçti. Sizi çok iyi anlıyorum. İnşallah sizin daha kısa sürede geçer. Büyüdükçe daha da zorlaşıyor. Çocukların elinde gördükleri şeyleri merak ediyorlar üzülüyorlar. Ama kızım alerjim var diyip almıyor uzatılanları artık o bilinçte😔az önce gece gece lolipop şeker yaptım. Çok merak ediyordu yarın çok sevinicek. İnşallah geçicek ama ne zaman😔 egzama bizim de hiç geçmiyor, kaşınıyor sürekli çok zor gerçekten